torsdag 24. juli 2008

Ka skjer...

D skjer møje for tidå! Dagane går i ett, og d e ikkje møje tid t å slappa av på, hehe. Denne ugå har Steinar og meg våre på "møde" med fotografen me ska bruga på bryllupsdagen(som forresten e 16.mai), me har hatt Svigers og Leifus på middagsbesøg åss Steinar, me har spelt fotball(i ein syyge varme).. Udenom d har eg gjort ein del husarbeid, hehe. Någen må jo ta ansvar når mor og far e vekke..neida!
Denne ugå har eg jobd kver dag. Har våre sykt travelt t tider og litt kaotisk når veterinæren plutselig blir syge og må sygemeldas når d e fullt av kunder som vente... Pluss datasystemet og telefonen svikta når eg va aleina på jobb...Men d har gått seg t. I mårå jobbe eg t 8 om kvelden, og så reise me t Seland, samen med Marie og Bjarte, og Silje og Lars Martin. Me satse selvfølgeligt på sooooool og varme:)
Neste uga ser eg fram t UL!! Har meldt meg på og nå, så då e alt i boks;)
Hb me snakkes der...

3 kommentarer:

Lille blå sa...

Di har meldt temmelig varmt i helgå så eg tror d blir bra i sirdal :-) Må du mella dg på t UL sjøl om du bare ska på mødene åg? Elle ska du bli med på någe marr?

Anonym sa...

Me ses på UL ja! Fotograf allerede....oi! Nå følte eg presset! Godt du får gjort litt husarbeid å får litt ekstra trening før kånetilværelsen tar t! =) me ses snart!

Aina og Steinar sa...

Du må betala 125kr hvis du reise inn på møde. D e et dagspass. Men eg har meldt meg på t kver dag for 500kr...Ska ikkje verme på någe aent nei...