tirsdag 2. desember 2008

advent og desember

1. sundag i advent e omme. Ventetidå har begynt. Hos Steinar har me pynta me lilla duk og lys. Blei så koseligt atte. Åsså vant han ein juledekorasjon på julamesså i misjå...

Resten av pynten får venta t golvet e på plass og t me har fått inn nytt kjykkenbord osv=)
Kan mesten virka som at eg har flytta inn allerede, men d har eg altså ikkje(bare någen av tingå mine, hehe). Prøve bare å laga litt julestemning=)I går va Steinar ein tur på ikea og kom øve någen juletrelys. For å testa om di virka hang han adle lyså opp på paraplyplanten sin, me stjernå i toppen... Blei rektigt så fint...eller ikkje;) Blei tatt ner igjen ganske kjapt ja, hehe. Men d va jaffal lys i lyså, så då e di klar for å bli hengt opp på et skikkeligt julatre(dvs furu fra Seland)når den tid komme!
Idag e d ingen vanlige dag... for i dag fylle Far året! Gratulera! Satse på litt feiring i kveld!Her e et bilde tatt i høstferien når me va i Sirdal:

Ein siste ting før eg slutte av... Lørdagen blir for min del ein historiske dag... Då ska eg på Lapphundtreff!! Eg har fonne ud at eg vil satsa på finsk lapphund når dagen komme at eg skaffe meg ein firbeinte. Her i forrige uga skreiv eg mail t ei som e oppdretter av rasen. Hu inviterte meg altså med på dette treffe=) Konge! Då får eg treffa flærre hunder av rasen og eg får snakt me masse folk som har erfaring med desse hundane=) Eg glede meg!

Ha ei fantastiske uga og nyd førjulstidå!

Ingen kommentarer: