torsdag 1. januar 2009

Godt nyttår


Jon Torstein tok en trall


Sitter her med en nytraktet evergood kaffe og ser at 2008 er blitt 2009 hmm. Det vil vel si da at det er ett nytt år, nye muligheter og new start. Tror med droppe 3x hurra for dette, la oss heller se hva 2009 blir før vi går så langt. 





Hva vi gjorde på nyttårsaften er vel ikke så vesentlig viktig, kun for mor er det viktig, men mor det var ingenting som tydet på alkohol som drikkervare, alt gikk rolig for seg. 
Selv om lyd nivået var vel tiltider høyt, men that`s life.






Bang,bang,bang








Mer skal jeg ikke skrive, må ta meg en slurk med kaffi, vent litt.........., is it, Yes it is Evergood.
Sånn, hvor var jeg, jo dere som ser dette, må ha et aldri så godt nyttår og keep going.
Jeg for min del fortsette med kaffie og Tour de Ski. Mja






1 kommentar:

Lille blå sa...

Du starte d nya året med et meget bra innlegg Steinar.. Imponert! Godt nytt år nok ein gong å kos dg vidare med kaffien... Snax