lørdag 10. januar 2009

Siden sist...
Eg har hatt ei ganske så travel uga på jobb. Me har hatt døgnvakt, så du kan sei me har hatt inne litt av kvert. E kjekt når d skjer litt altså, men va godt me helg nå.

Torsdag hadde Silje og meg årets fysste(for så vidt og tidenes fysste) syklubb/strikkeklubb/forening... Kall d ka dåkke vil:)
Me fekk hekla og stikt litt, men d blei nok og litt tv titting, hehe.

Denne helgå har me lide planer. E litt godt d og! D komme nok t å gå i slæking, film, homemade pizza og ein aldri så liden joggetur i mårå. Hadde d våre kaldt og fint ver denne helgå hadde d våre kjekt me ein tur på ski i Sirdal! E skikkelig klar for d nå:) Komme sikkert ei fine helg snart...

Her e bilde av min "nye" yndlingsrase, finsk lapphund. Desse e bare heilt skjønne!
Konklusjon:
Steinar har d bra, eg har d bra, livet e bra!

God helg!

3 kommentarer:

Lille blå sa...

Skjønne hunderase altså.. blir kult når du endelig får dg ein hund :-) Når ska me ha neste forening? :-) Me får prøva å verva någen nye medlemmer ittekvert.. hehe..

Anonym sa...

Ja, eg glede meg t den dagen d skjer:)
Eg e klar for nye syklubb kati som helst, hehe. Enten denne torsdagen eller neste.
Nye medlemmer må ervervast ja, men kem?hehe!

Lille blå sa...

Eg må sjekka opp ka dag som passe best så kan me snakkas... Kine vil åg ha ein jentekvell før hu reise å forslagå som har komt opp e: nå på fredag elle lørdag elle neste onsdag.. passe någen av di dagane for dg?? Isåfall ka passe best??