onsdag 11. mars 2009

kverdagen

Kjenne eg har litt lide å blogga om for tidå. Ikkje så møje spennande så skjer. Livet går sin vante gang....

Helgå som va nå sist va jo for såvidt litt annerledes enn andre helger.
Itte ei jobbevakt så varte t 19.30, hang eg hjemma med mor, far og Marie. D va koseligt me besøg, Marie!
På lørdagen hadde mor, Marie og meg ein liden jentetur t Kvaddå mens far va i misjå på vaskedugnad(hehe)... Så blei d bursdagsfeiring med mange kager og besøg av tante x 2, farmor og Steinar. Kvelden blei avrunda med pizza fra Pizza Baker'n=)
Sundagen blei t og begynna med ein rolige "innedag", med hobbydilling og sosialt hjemma.
Når Marie reiste for å ta flyet tebage t Oslo, jogga eg ein tur før SPOR om kvelden. Alltid kjekt på SPOR:)
Ellers så har eg nok planlagt litt bryllupsting i d sista. D må t. Bordkortå e 98 % i boks, sangheftene e snart i boks. Ska få t ein tur ud t Holmavatn kanskje neste helg for ein liden briefing der. E ein gode følelse når ting blir onnagjort så d e litt mindre å tenka på. Men kjekt e d, kose meg eg.

Så nå ser eg i grunnen bare fram t litt påskeferie, Sirdal, sol, ski og snø=) Og selvfølgeligt glede eg meg t Renate og Kjetil komme t desse trakter så me får sitt litle, søde Mariell!

Ingen bilder på innlegget i dag. Gadd ikkje legga inn bildene fra helgå på pc'en nå.

Ingen kommentarer: