søndag 5. april 2009

Jepp

Sånn har mi uga våre:

Mandag: Eg(Aina) va hjemma fra jobb/syk

Tirsdag: Eg hadde fri fra jobb, mor og meg va derfor rundt øvealt for å finna lys t bryllupet. Fant omsider dei me ville ha. Besøkte Steinar om kvelden.

Onsdag: Jobb. Va hjemma om kvelden pga at eg va heilt utslitt itte ein travel arbeidsdag der helså ikkje va på topp.

Torsdag: Renate, Kjetil og Mariell kom med toget fra Oslo. Toget va forsinka med 2 timer, delvis grunna någen folk så hadde lagt seg på linjå... Hadde samling m/kvelds hos Karen og Sveinung om kvelden samen med Oslofolket=) Traff Mariell for fysste gång!
Fredag: Eg og mor va på Blomst og bestilte brudebukett og knapphullsblomster. Trur d blir bra! Eg va på jobb fra 12-20. Va på besøg hos Steinar ittepå.

Lørdag: Steinar og meg va på visning(spare detaljene t me vett marr og t me har sitt koss ting utvikle seg...), så jekk med ein tur med Hafrsfjord og va hos morfar Jørgen og tante Kristine ittepå samen med Renate, Kjetil og Mariell. Der lagte med taco og såg fotballkamp=) På kvelden reiste med inn t Ålgård kor Oslofamilien låne huset og hunden t Jorunn og Peddy som e i Afrika. Spelte Gift Trap og spiste fruktsalat.
her sitte onkel Steinar med knøttet=) Ser ud som han e i ein transe, hehe...

PalmeSundag: Har gjort litt bryllupsting, ellers e planen å gå ein tur, litt bryllupsplanlegging, og ikkje minst SPOR.
Konklusjon: Dette har våre ei kjekke og spennande uga!
GOD PÅSKE!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Marit og Leif Thingbø sa...

Så mange flotte koselige glimt...og ja det hørrtes ud for at dokke har hatt ei koslige vega. I dag reiste gjestene videre med buss til Nairobi, og me sidde her og ser på kverandre... God påske videre, og lykke te med alt! Mor