fredag 17. april 2009

Livet e spennande!

For tidå så føle eg at eg leve i ein slags mellomfase. Egentligt e d vel slutten på ein fase. Og begynnelsen på den neste fasen komme snart. D e liksom nå at alt skjer. E veldigt spennande, litt nervepirrande, litt stressande og styrete, men mest av alt kjekt!
Angåande den visningen me va på før påskeferien; følg med i neste kapittel av "husjakten"...Hehe...

Ondag va min fysste dag på jobb itte ferien. D blei 3 lange og travle dager. Sykt travelt på jobb for tidå! Me e adle enige om d på jobb, at d e bere å ha d travelt, enn å ha d så roligt at me kjede oss(va ein sånnein periode i vinter). Men nå har d altså tatt seg kraftigt opp, kapasiteten vår e sprengt, me fylle opp timalistene kver dag og d blir ofte litt øvetid. Sånn e d å jobba på ein dyreklinikk:D

Denne helgå har me litt planer, men me ska prøva å få slapt av òg innimydlå. Trur eg må få vaskt sykkelen min, så an blir klar for nye sykkelsesong... Og bilen, så blir den òg glade:D
Nå e eg klar for vår! E så kjekt når plenen og buskane blir grønne, solå skine, og folk e ude i gadene og hagane sine. Våren e ei fine årstid! (men eg e og blir et høst og vintermenneske alligavel, hehe)
Nyd veret & solå og ha ei GOOOODE helg!

Ingen kommentarer: