tirsdag 5. mai 2009

Fridag

Når eg har fridager, så tenke eg alltid at eg ska sova leeenge, og liksom ikkje stressa meg opp eller någe. Men ka skjer. Joda, eg våkne tidligt som alltid! I dag stod eg opp kl 8, lys vågen... Men d e litt herligt og, får møje marr ud av dagen! Eg føle jo eg har våre oppe i ein evighed nå, og kl e bare 2!
Idag starta dagen med joggetur. Va ein del modevind, så d va ikkje så veldigt kjekt, men men...
Så va eg på sandnes og kvadrat i diverse ærend. Handla middag. Og nå sitte eg med beinå i grønnsåbevatn, deiligt=) Litt ekstra pleie.
Om ikkje lenge ska eg reisa innøve t Steinar og laga middag.

Bare 5 arbeidsdager igjen nå som frøken Lund. Begynne å nærma seg veldigt nå! Heldigvis e alt, som kan ver i boks, i boks:) Ingen stress her i gården. I går va me oppe hos fotografen og tog prøvebilder faktisk. Han tog 100 bilder av oss bare på den korta stundå... Om någen dager får me di tesendt på mail(redigert), så kan me finna ud ka me må endra på t den store dagen... Egentligt ganske genialt:)

1 kommentar:

Marita sa...

for ein digg dag då! Og ja, det nærme seg fruestatus på dg:) gled deg og kos deg me d sista stresse så sikkert allti komme sjøl om alt e i boks:) glede meg t å se bilde:)