torsdag 28. mai 2009

Møje har skjedd...

Det e travelt å ver nygift(men og selvfølgeligt kjekt)... Men nå begynne ting å roa seg! Eg e forresten fornøyd me at Fairytale vant på VÅR dag, og at Elisabeth og Arnt Ove fekk ei lidå jentå same dag! Så d blei ein begivenhetsrige dag...
Nå har eg har fått innstallert meg sjøl i Rossalandtunet. Har hatt någen billass bårt itte bryllupet. Kom liksom på ting, litt itte litt, som eg ville ha bårt;) Åsså har me fått bytta litt gaver, men me va veldigt fornøyde så d blei generelt lide bytting altså, veldigt greit!

17. mai, dagen derpå, blei feira med begge familiane våras. Me va steintrøtte, men fekk gjort litt alligavel...Folkatoget fekk me se fra fugleperspektiv fra terrassen t farmor i Solavn.
Så va d grillmad på Madla samen med Steinar sin familie. Både her og der blei d restespising av kager... Mariell va et naturlig midtpunkt heile kvelden:) Her i fanget t onkel Leifus.Ein aen dag hadde me med oss foreldre og svigerforeldre og morfaren t Steinar t det nya huset våras, så di og fekk sitt litt inni. Di har ikkje komt någe særligt lengre ennå. Fyssta bilde e fra stuå i 1. etasje, andra bilde e loftstuå i 2.etasje. Dørå som Marit og Leif står me, e inn t badet.


Når det gjelde der me bur nå, så har Steinar våre flinke å montert opp et ekstra skab på badet! Kun t meg:) D tog litt tid, og førte t litt frustrasjon øve gipsvegger, men resultatet blei bra!



Me har og våre på ikea, gått tura rundt Stokki, våre ennå marr med Thingbøane(må udnyttas når svigers e hjemma fra Afrika), feirt 30 års dag t Peddy(GRATLA!) på Mongolsk restaurant og spelekveld hos Sveinung og Karen. Spelet a-å va utruligt festligt! Har og rukke å våre på jobb, jogga, våre på jentekveld på Bogafjell, våre på besøg sjå na mor, osv osv...
Vil avslutta med et familiebilde fra bryllupet=) og et bilde av den fantastiske "gaven" Steinar fekk fra brødrene.... :P Eg holdt på å LE meg i hjel når de kjørte steinen inn...!!Tuuusen takk t adle så har hjulpet t på et eller aent vis i forbindelse med bryllupet!! Uden dåkke hadde d ikkje blitt någen fest...

Ha ein fantastiske pinse!

3 kommentarer:

Kristine sa...

Det va et kjempeflott bryllup, eg koste meg! Nå glede me oss t å invadera hyttå dokkas neste helg:) Ha en fin pinse!

Onkel Leifus sa...

For ein fantastisk gave... korr tenke dokk å plassera den i det nya huset? Bare ut av rein nysgjerrighet..

Aina sa...

spørs om den blir plassert i d nya huset... Men kanskje i hagen! Me kan jo plassera postkassen på toppen?!