mandag 15. juni 2009

Ja

Då har d skjedd litt siden sist...

Leiligheden me bur i e blitt solgt! D endte med budrunde i siste liten, så me fekk 1930 000 for an... D e ganske vilt, tatt i betraktning at Steinar kjypte an for 1400 000 for bare 3 år siden...
Men me e selvfølgeligt glade for d, og ikkje minst e d godt å ha fått solgt an nå siden me snart ska på ferie. Då kan me virkeligt slappa av og nyda sydensolå=)
Me må ikkje ver ude herfra før itte med har fått huset vårt, så d va jo og litt godt!

Ellers har me hatt møde me elektriker og kjykkenfolk, me tanke på det nye huset. Har gjort litt endringer her og der. E viktig å få d sånn me vil=) Blir kjekt å flytta inn, få hage, større plass inne, eget kjykken, eget vaskerom og ikkje minst 2 etasjer=)

Denne helgå har me gjort litt diverse.
Va ein kveld med de nygifte(Målfrid og Thor-Helge) og ein kveld med Silje. Har jogga litt, solt meg litt(eg trudde ikkje solå va så sterke..obs), våre hjemma hos mor og far litt innimydlå, og våre på sommeravslutning med SPOR. Møde fysst, og grillings ude ittepå. Har våre ei avslappande og kjekke helg.

Så e d duka for nye uga... Eg har kveldsvakt på klinikken i dag. Imårå har eg fri. Då ska me signera salgskontrakten på leiligheden. Resten av ugå ser foreløpigt ganske åben ud, så me får se ka så skjer=) E kjekt d og, å ikkje ha så masse planer heile veien. Har forresten fått meg nytt pass nå, me nytt navn. E av og t litt vanskeligt å huska at eg hette Thingbø, men d blir nok ein vane d og t slutt, hehe...

-ALT-

Ingen kommentarer: