søndag 16. august 2009

Siden sist...

...har eg våre i kongeparken! Følte meg som ein unge... Me tog for oss heile parken og tog alt så va å ta, udenom sentrifugen... Va ganske festligt! Den tingen på bilde under va utruligt kjekke, når me bare hadde mant oss opp t å tura å ta an:D Når an va på toppen og stångå stod rett ud letta faktisk kroppen fra sede, løye... Sykt sug i magen fysste gången me tod an!

Marie og meg hadde oss og ein liden spasertur på liner, stokker og tau 13 meter øve bakken i Høydeskrekkhuset. D va litt ekkelt, men kjekt!

Ingebjørg og Marie


I sist innlegg "lo" eg litt av at Steinar kanskje hadde blitt et offer av svineinfluenså... men nå e eg marr sikker på at d e tilfelle... Eg blei "akutt" dårlige på torsdagskveld, og va hjemma fra jobb på fredag med typiske influensasymptomer... E bere nå heldigvis, men ikje 100%. Så ja eg trur faktisk at me har hatt grisen på besøg. Men ka jørr vel d?! Heila greiå e jo ein smule oppskrytt.

I går va me hjemma i svaneveien og besøkte mor og far mesten heile dagen.(itte at me hadde shoppa oss ny induksjonsplatetopp -hurray) Marie og Bjarte va og der. Me fekk mor sin gode grød, spelte litt spel, drøste og spiste PB-pizza=) Ude regna d heeeile dagen og kvelden. Om kvelden hadde me oss og ein tur ud t huset i Buhagen for å se litt. De har satt opp litt marr av veggane inne nå, og siden Marie og Bjarte ikkje har våre å sitt før, va d ein gode anledning for d.



Nå e d sundag og nok ein regntunge dag... Men me kose oss inne:) I dag tente Steinar lyså på bordet:)

3 kommentarer:

renate og kjetil sa...

åå.. utrolig spennande med byggingen!! me glede oss kjempe mye t å komma å se!!=) ka ti va det dei sko ver ferdige nå igjen??

Aina sa...

1. okt! Så d nærme seg:)

renate og kjetil sa...

då har dokk flytta inn neste gang me komme (rundt den 16 oktober)!!! jippi!! det blir gøy å komma på besøk då!!