torsdag 24. september 2009

1 uke

I dag kl. 12 e d kun 1 uka igjen t me øvetar vårt nye hjem:) E så spente på koss d blir! Håbe me finne oss t rette i huset og på Ganddal. Denne ugå va me på monter og kjypte oss ein ovn t stuå, blir så koseligt når d blir vinter og me ska fyra opp i den:)

Kver dag nå for tidå e eg inne på finn.no og leide itte valp. Fant ein eg hadde dødslyst på i går, men den budde aaaalt for langt nord i landet... E litt begrensa kor langt eg orke kjøra for å hent an...:P Så viss någen har et lurt tips på kor eg finne ein mellomstor type hund e d bare t å skriga ud...

I dag e 4 av 6 dyrepleiera/vet.assistenta på jobb i Dyreparken på kurs! Me måtte trekka om kem så kom med på kurset siden 2 av oss måtte ver på jobb og holda gangen på klinikken. Eg blei selvfølgeligt ikke trukket ud... Så her e eg, hjemma, ska snart på jobb og jobba kveldsvakt. Kurset sko ver om store og små katter, adferd ++ og itte parken stenge e d sånn omvisning med fôring av gaupa, tiger og løver! Jaja, får melda meg på hvis d blir neste år igjen!

Denne helgå arrangere SPOR weekend t Ersdalstun. Men me ska ikkje, me har tenkt å pakka ner leiligheden...

-ALT-

Ingen kommentarer: