lørdag 10. oktober 2009

Sid sin tilstandsrapport:

Denne søde pusen, kalt Sid, e nå møøje bere=) Han e ude å går, lege, og vil ha kontakt. Faktisk så fylle han me meg ront forbi øvealt i huset når han ikkje sove=) Men han e ikkje så altfor glad i å bli løfta opp, trur han har et vondt ribbein.
I går låg han bare heilt slapt, så dette e ein BRA framgang! Han spise ikkje sjøl ennå, men satse på at det òg komme ittekvert...
Så Sid blir nok verande her; t min store glede=)
Dåkk forstår sikkert ka eg har prioritet tidå mi t i dag... mens Steinar har våre flinke å fått opp benkeplada på vaskarommet og satt i vasken! Så komme der någen andre folk å koble den t. Eg har forresten fått rydda vekk litt flærr esker og sånn då, så litt gode samvittighed har eg;)
Imårå får me koseligt besøg av mor, far og farmor.
Fortsatt god helg!!

3 kommentarer:

Lille blå sa...

For enn skjonning.. Minna meg litt om Tarzan.. Glede meg t aa faa hilsa paa ann aa t aa se paa d nya huset daakkas :-) Trives daakke??

Marita sa...

så søte katt:) og gratulera så dyreeigar i nytt fint hus:) Eg he veldig lyst å komma å sjå koss dokk har d i julaferien:) Go helg og søndag vidare!

Marit og Leif Thingbø sa...

Nå vett jo dokke koss det e med meg og kattar...skal ikkje sei merr om det. MEN huset ser heilt nydeligt ut. Dokke har fått det så fint. Gratulerer veldigt. Håper dere får mange fine år der....God bless! Klem fra mor og far i TZ