tirsdag 17. november 2009

Alle skal få...

Det har blitt våras nye uttrykk for tidå, hehe...
I helgå så va hadde med masse koseligt besøg! Renate, Kjetil og Mariell øvenatta hos oss, takk for besøget og velkommen igjen! =) Men kanskje me ska spela carcassonne uden adle utvidelsane då...hehe
Lørdag kveld hadde me ein kjempefine kveld i misjonssalen!
Sundag hadde me heile Thingbøgjengen på frokost her! Kjekt med litt samhold:)

Her e søde Mariell samen med onkel Peddy...
og samen med tante Karen...
Sånn ellers e d litt rodete i 2. etasje, for der e d pipeinnstallering på gang. Det har stopt litt opp på ein måde, pga regn og vind som jørr at di ikkje kan gå ijønå taket..

Må og få sei at me, eller eg, ska få HUND!! Nå e d altså i boks! Min livs drøm ska gå i oppfyllelse=)=) Ska reisa nordøve 11-13 des å henta hu! Har lurt på om hu ska hetta Muni. Ka syns dåkke? Andre forslag??? Her e bilde av 2 av valpane i kullet. Den fysste e tispa, den andre vett eg ikkje om e tispa, men jaffal får eg enten hu fyssta, eller ei som har marr kvitt i fjeset som den på bilde nr2. Faren e border collie, og morå e blanding av lapphund og lundehund + någen t. Blir spennande!


2 kommentarer:

Crissi sa...

Ååh, det bler så kjekt! Dette fortjene du itte å ha venta i mange år!
Muni e tøft; kjekt med et navn som ikkje e så vanligt!:) Ellers konne kanskje Luna våre passande? Ka hette maken te Sid, forresten?:)

Aina sa...

Maken t Sid...hmm... D huske eg faktisk ikkje! Men Luna e litt opptatt allerede, for ei på jobb har en hund hu kalle Luna(Saluna egentligt)Og jaaa, d blir kjekt!