tirsdag 3. november 2009

jepp

Siden sist har d skjedd litt av kvert. Me har fått skifta parketten i heila huset, fått nye lister i eik, og hatt maler på besøg. Så nå begynne feilå å forsvinna sakte men sikkert! Glede meg t ovnen og pipå blir montert - då ska d bli varmt og godt:)

I helgå som va hadde me folk på sundag; koseligt besøg av "gjengen"=)

Idag fylle denne jentå året: Gratulera med dagen, Silje!!

I går kom mor, far og farmor på besøg på kvelden (eg hadde kveldsvakt på jobb fysst). Og det blei litt action for farmor datt bagøve udforbi når mor og far sko henta henna, så hu va litt fortumla og fekk et kutt i håve... D blødde ein del, så me fant fram førstehjelpsskrinå, men va ikkje så lett å få kompressen t å henga... På vei hjem kjørte de innom legevaktå for å sjekka om d måtte sys, men d slapp hu heldigvis... Litt uheldigt!

T helgå stikke me t Sirdal for å hjelpa litt t med veden og for å kobla av! D blir Sid sin fysste lange kjøretur og så ska han treffa Pusi! D blir spennande... Håbe de komme overens, hehe...

I dag har eg hatt fri, så eg har hatt besøg av Cristina og Sofia:) Hadde tenkt å gå tur, men veret va ikkje heilt på våras sida...

1 kommentar:

Lille blå sa...

D va jo et vakkert bilde du hadde fonne av meg :-) Kos dåkke masse i sirdal.. Snax