onsdag 9. desember 2009

Har blitt litt lide oppdateringer i d sista....
I helgå va me i Sirdal og hogde juletre! E så koseligt.
Stikkord fra helgå e juletre, rømmegrød, sursild, speling, adventslys, Sid og Pusi, fyr i peisen, og TV. Minuset med d heila va at Steinar ikkje følte seg heilt bra. Han slide litt med korsryggen for tidå, og i helgå blei d ganske gale.
Så sundag kveld reiste me innom legevaktå for å se om de konne finna udav d siden han hadde så vondt! De sendte oss videre t SUS, kor me va i øve 5 timer! Blei tatt diverse prøver, men alt va fint. Så d endte opp med å senda han hjem med beskjed om å dopa seg på paracet og ibux... For ein kveld!
Ting tar tid på SUS d e jaffal sikkert..

Denne ugå har eg hatt 2 kveldsvakter på klinikken. Men i går hadde eg som vanlig fri! Så då fekk eg handla de siste julegavane, bakt litt julekager, kost meg med julemusikk, lekt med Sid og handla inn siste rest t Muni! Eg ska henta Muni på lørdag i Utvik av adle plasser. D e ei bygd i Innviksfjorden i Sogn-og fjordane... Eg ska reisa samen med Silje og evt. Kine, så d blir jo ein koselige tur:) Og eg ser veldigt fram t å henta den litle voffsen min t jul:) Velkommen ska du ver... Neste uga har eg tatt fri fra jobb pga valpen, åsså får me besøg av Kjetil, Renate og Mariell så d ser ud som d kan bli ei kjekke uga! Velkommen t dåkke og:)

nå må eg gå å lega med Sid, før han rive ner alt så e her...hehe

3 kommentarer:

Anonym sa...

Me glede oss te å komma!! Konge at Muni vil vær på plass te den tid!!Det kan me lige!! Det e jo sånn som ungdomane likar...!!
Kjetil

renate og kjetil sa...

ska sei du e flinke t å kommentera for tiå min kjære mann! Har du lite å gjør på?? =)

Og Aina, me glede oss veldig t å komma t dokk!!=) det blir kjekt!!
Ps!! dokk må snart tenka ut ka dokk ønske dokk.. eg og må bli ferdige med dei gavene..!!=)

Beate sa...

Eg har gått glipp av någe ser eg... Av ein eller aen grunn så komme d ikkje opp at du har oppdatert på blogglistå mi. Merkeligt...

Så kjekt at hund e snart i boks! Va nydelige de to d va bilde av :o) Glede meg te å se flerne bilder av den d blir :)