søndag 2. mai 2010

aktiv helg

Har gjort møje denne helgå...

Fredag:
Va på Bogafjell på besøg itte å ha gått tur. Alltid koseligt å henga der:)

Lørdag:
Dagen starta med ein tur med Muni i området her. Lekte med kongen og sprang rundt.
Så va eg på rollerbladestur med Silje og Lars Martin:) LEEEEENGE si sist eg har gått på rollerblades, men kjekt va d! D må rett og slett gjentas! Va ein syge vind då, så d satte ein liden demper på turen, men d blei jo bare ekstra gode trening då, hehe... Trur faktisk d e ganske gode trening, og greit å få brukt litt andre muskler enn vanlig.
Rett itte den turen blei d tur med mor og far i Sørmarkå:) Fekk se den gode utsikten fra Ullandhaugtårnet.
Itte ein liden tur hjemom, stakk eg bårt t mor og far om kvelden. Koseligt! Eg blei så lenge at eg måtte nærmast jagas hjem t slutt, hehehe...

Sundag:
Jekk tur t Dalsnuten med Silje og Lars Martin(og selvfølgelig Muni, men hu e alltid med når me går tur så alligavel). Va sooool og fint ver:) Me va ikkje akkurat di einaste så hadde fonne veien opp der kan du sei... Flotte utsikt. Fekk testa kikkerten så står på toppen...

Når eg va på vei hjem, ringte far. Då sko dei gå tur i Melsheiå/Arboret... så eg va så vidt hjemma i 15 min eller någe før eg stakk igjen:) Fine tur d og. Litt marr øveskya, men solå titta fram ittekvert.
Så nå har eg slapt av på den halvferdige terrassen. Har børsta Muni og spelt gitar og nøøøde solå! Håbe veret blir bra i neste uga og. Eg vil ha vår og varme nå!

HA EIN STRÅLANDE MAI VIDARE (har jaffal begynt bra)
=)

Ingen kommentarer: