onsdag 19. mai 2010

Diverse


Fysst 17. mai:
I fjor kan eg mesten ikkje huska ka så skjedde på 17. mai. Då va eg såååå trøtte og sleden itte 16.mai at eg trur eg va litt fjerne... huske bare at me va innom hos Jørgen, resten e som blåst vekk, hehe.
I år starta dagen med gode frokost og tur med Muni. Så va det på med bunaden/dressen. Trur det va 1. gång at eg har tatt den på aleina, pleie alltid å få hjelp t någe av sølvet. Men det gjekk nå på et vis...:D Det så va mest vanskeligt va egentligt å få bunadskjortå slette...
Nok om det!
Me va ein tur nere i Sannerudkrysset og såg på Løgnastoget. Så reiste med t Sandnes kor med vandra litt rundt med Muni og spiste is. Me blei skikkeligt skoffa øve at me ikkje fant EIN softis!! Ingen så hadde soft-is, d e jo krise! Så me endte opp med ein vanlige is bare for å ha spist is... Men d va litt kaldt!
Så såg med Folkatoget. D va òg kaldt!
Om kvelden va med på Hommersåk hos Christian og grilla:) D smakte veldigt godt med mat, for me hadde ikkje spist siden frokost.
Så d va ein fine dag.

Jobbane våras:
Steinar har det som vanligt travelt. Har blitt ein del ekstra siden det e så mange helligdager/fridager som må "tas igjen"....
Hos oss e d òg travelt som bare d! I går hadde me TIDENES BESTE omsetning:) D lige me:) Så fekk eg beskjed i dag om at eg får gå opp t 100% fra og med.....nå! Yeah! Så nå ska d sparas for fullt t Afrikatur!
Muni nyde solå på terrassen

Ingen kommentarer: