søndag 13. juni 2010

På tide med ein lyd fra oss...
Har blitt lide blogging i det sista og eg har vel egentligt ikkje så møje spennande å fortella eller bilder å visa, men...
Sist helg konne me sei "Velkommen hjem" t to "afrikanera" :) Blei møje samhold, både hos Jørgen på Madla og ud på restaurant og ein tur hos oss. Ei kjekke helg, som suste avgårde.
Så har me våre med jobben t Steinar på Grillavslutning, eg har våre på lydighetstrening med Muni, så har eg bowla med jobben ein kveld(eg tapte 2 gånger...) og denne helgå har eg så og sei våre aleina hjemma. Steinar har rigga og filma under kretsmøde på Rennesøy. Eg va ude på et møde på sundag(idag). Ellers har helgå gått med t shopping, tura med Muni, lydighetstrening, ein tur hos mor og far og ein joggetur. Syns helgene går ekstra fort nå som eg har gått opp t 100% stilling:D Men sette jo ekstra store pris på helgene og då..
Me har forresten fått oss lampe øve kjykkenbordet:) Blei koseligt med litt lys der. Steinar bestilte den uden at eg va med, så eg va ein smule spente på koss an blei, men d blei altså ein kvide lampe med "trekkspill" ledning. Fornøyd:)

ha ei fine uga

2 kommentarer:

renate og kjetil sa...

me savne bilder av dokk!! helst fra "gaderingen" på hytta!!=)

Aina sa...

Bilder skal bli! Tenkte eg sko laga et innlegg fra samholdshelgå, men har ikkje hatt tid t nå:) Men følg med, følg med...