lørdag 27. november 2010

I dag har det blitt advent hos oss. Har ikkje så møje å pynta med, men blei någen lilla lys, lilla duk og litt engler:) Eg glede meg t jul, men e kjekt med litt advent fysst:)



Så va me på julemesså i misjonssalen i kveld. Du kan sei me brukte møje penger, men endte opp med å ta med oss vel så møje hjem! Me vant og vant... Ville ingen ende ta. Fysst tog eg et lynlodd og vant fenalår! På åretrekningå vant eg på fyssta nummeret som blei trukke og totalt 3 gånger. Steinar vant 2 gånger... Som om ikkje d va nok, vant eg på hovedtrekningå t slutt! Litt flaut, hehe. Her e gevinstane me vant:

Må nevnas at møde va veldig bra, med tale av Espen Ottosen, og fine musikk av Music mission!
Så t slutt et bilde av Sid som har inntatt adventslys-eskå..... eg seie bare, for ein katt:)

1 kommentar:

Marit og Leif Thingbø sa...

Fint pynta Aina ....og jammen har dokke vinnarlykke. Så kjekt! Og forstod at det hadde vært fine dager med gode møter og god stemning i Misjå....gratulerer! mum