fredag 5. november 2010

På tide med nytt innlegg

Kan ikkje sei d har skjedd så fælt møje siden sist. Men eg har visst blitt et år eldre.....
så her komme någen få bilder fra feiringen min:)
Mor va snille og bakte bløtkaga t meg:) mmmmmmm
Her ser dåkke at eg fekk fine blomster! Fekk og penger og symaskin:) Så nå e eg ekta husmor...må bare lera meg å brug´an fysst!

Hadde ein koselige feiring med famlien her hjemma hos oss. Takk for all oppmerksomhet:)
Steinar øverraska meg med ei GPS-aktiverte sportsklokka på dagen min! Kan vel kalla d ei pulsklokka i grunnen, bare at denne har sykt mange funksjoner udenom d...
Så i går va eg ude å testa den på joggeturen min. Va ganske kult. Så nå e den joggeturen lagra i et eget program me all info om hjertefrekvens, fart, stigning, kart, tid osv. Kjekt!

Kan jo benytta innlegget t å senda ein helsing og gratulasjon t svigerfar som fylte året 4. nov og Kjetil som fylle året 6. nov! Gratulera begge to!

Sånn ellers så har eg begynt å glede meg t jul... og me har våre og vaksinert oss, d e nå 5 dager siden og eg har ennå vondt i armen - stivkrampå e ikkje någe å spøga med:P Har handla inn myggmiddel og har så smått begynt å tenka på ka eg ska pakka med t Afrika. (kanskje litt tidligt men sånn e eg)

Du gjenstår bare 2 ord:
God helg!

2 kommentarer:

Målfrid sa...

Konge me symaskin å pulsklokkå! Vil nok ittekvært ha litt detalja om koss d funke =)

Marit og Leif Thingbø sa...

så koselige gave...symaskin...og klokkå då. Litt forskjellige funksjonsområder kan du sei. Blir spennande kim som blir utslitt først...kanskje det blir du? Ha ei god afrikaforberedelsestid...me glede oss! Klem mum in Tanzania