søndag 12. februar 2012

Bilder fra ommøbleringå i heimen

Eg, eller kanskje begge, begynte å bli litt lei av koss me hadde d i stuå. Så me fant ud at me måtte jørr någe drastisk for å trivas her. Fysst ommøblerte med stuå nere. Fekk nye skjenk(kvide) og solgte vitrineskapet i eik på finn.no.

Någen bilder fra stuå:
Pianoet blei flytta t den veggen TVen har hengt på. Nye skjenk under vinduet der sofaen stod før.
Sofaen blei flytta under vinduet der spisebordet stod før.
Og spisebordet fekk sin plass med inngangen t kjykkenet. Der har pianoet stått før.

Med andre ord, ein fullstendig omflytting av adle møblene:)
Syns stuå fekk et heilt aent uttrykk nå, blei møje lysare og det blei marr koseligt:) Det så mangle der nere nå e utskifting av bilder på veggene, skifta hyllå øve pianoet t kvid og flytta litt på lyså så henge i taket. Men det tar me litt ittekvert.

Oppe har det og skjedd ting! Ny TV, TV-benk og sofa har forvandla rode-stuå i andre etasje t ei skikkelige TV-stua!
Men fysst måtte den gamle sofaen ud... Den står nå i Helmikkhagen:)
Me har fått oss ein Las Vegas sofa oppe. Goooode å sitta i - kan jo sovna av mindre... Her teste me an ud...


TVen blei ein 46-tommers LED TV fra Samsung. Kjypte fysst ein Panasonic plasma TV, men den takla me ikkje. Den flimra sånn at me fekk mesten vondt i auene, så den blei bytta ud dagen itte så NÅ e alt bra:) Trur Steinar e fornøyde med lydanlegget sitt og ikkje minst med sub´en(skrives det sånn..?)

Trur me ska nyda ein film her ikveld:)

I dag e d MORSDAG! Me har hatt ein koselige ittemiddag hos mor og far med fastelavensboller litt på forskudd:) Nam!
Neste uga har eg, Aina, ferie! Så eg ska sova lenge om dagane, gå lange tura(inkl. skitur) og kosa meg.

Ha ein fine sundag kveld!

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Så fint dåkk har d:D vett jo ikkje koss d va før, men d såg vertfall veldig bra ud nå;) såg heilt sinnsygt digg ut me tv stua! d ønske eg mg åg!!:D å eg å Diesel e me på tur;)

Marit og Leif Thingbø sa...

Kos med bilder...og det var skikkelig fint. Syns rettelig eg såg ein katt på sofaen vår??? Håpe ikkje han også har flytta inn i Helmik??? Ha ha. Klem fra mum

Aina og Steinar sa...

Takk:)
Marit, det va nok ein katt ja... hihi.. Men eg trur ikkje han blei med møblene videre:P
Aina

renate og kjetil sa...

wow!! stilig tv-stua! Er klar for film der i sommer=)
Så var det blitt veldig koselig i stova nere! men eg syns alltid den har vert fin!!=) kjekt med forandring uansett!!