fredag 29. juni 2007

FERIE!!

Ja, du leste rett... Eg, Aina, har endeligt sommerferie! Hadde min siste arbeidsdag på Hinna Dyreklinikk i dag. Har våre så kjekt å ver der, at eg konne strengt tatt jobba litt lenger, men eg va samtidigt veldig klar for fri! Ska bruga neste uga t å planlegga/pakka t Kenyaturen. Må faktisk skaffa mg nye koffert for anledningen.. Steinar har altså ikkje fri før om 1 uga, når me reise. Nå i helgå e Marie og meg aleina hjemma, så då blir d fest heila nåttå! Neida;P

Og forresten, hu på jobben som tog me seg 2 kattunger hjem sist uga, måtte avliva den eine dagen ittepå pga at han va litt misfostra og ville ikkje ta t seg mad.. Den andre ga hu vekk t ei aen pga at hunden hennas ikkje godtog an... Så sånn endte d! Silje sin nye pus leve ennå i beste velgåande(udenom litt diarè og sånn då, hehe).

God helg t dåkke blogglesera=O)

1 kommentar:

Anonym sa...

dette var løye. Eg hadde skrevet en melding men kor blei den av??? men nå e me i Nairobi på gjestehuset. Her er det kaldt, så dokke må ta med varme klær... Me fryse. Ellers alt vel. Glede oss til mandag. Klem mor