søndag 24. juni 2007

Ei innholdsrik helg...

Har skjedd møje i løpet av kort tid...På fredag på jobb kom der inn 10 katter t avliving... 8 av di va kattunger! Eg falt ganske fort for den eine av di, så eg ringte ganske kjapt t Silje og spurte om hu ville ha an.. D ville hu, hurra! Så eg sykla liga så godt hjem me katten onna jakken. Brukte litt lenger tid enn vanligt for eg måtte jo ver forsiktige så eg ikkje kveltra eller någe sånt. Se så søde! Hu eina på jobb tog òg me seg to av di, så me redda jaffal 3 katter den dagen!=)

På fredagkveld og lørdag hadde eg utdritningslag for Marie! Bildene får tala for seg sjøl...=)


På lørdag va d jo òg St.Hans! Så Steinar, meg å Silje reiste ud t Bø på Randaberg me SPOR! Brant bål, grilla, spelte kubbespel og hadde det sosialt=) Veldig koseligt! Steinar fant ein stein så såg ud som prekestolen....

1 kommentar:

Lille blå sa...

Eg stjal någen av bildene dine her inne å brukte di på min egen blogg. Hbte at d va greit :-) Ha ein fin dag!