mandag 27. august 2007

Fjellhaug here we come






Ja så kom den o`store dagen, der Aina sko innvandere fjellhaug.
Vi reiste fredags morgen ca 10.30 og ankom fjellhaug ca 20.30. En grei reise, der vi tok oss god tid og hadde en del pauser.
Vi fikk flyttet inn alt fra bilen og inn på rom nr 677 på studentheimen.
På lørdag fant vi ut at vi måtte ha en ikea tur, der vi handlet inn en bokhylle pluss litt små diverse saker som trengtes. Jeg fikk nå handlet meg bestikk mja.
Lørdags kveld gikk vi på byen hadde oss ett bedre måltid før vi gikk på kino og så rush hour 3. Den er til å anbefales, meget artig film.
Søndag gjorde vi lite, vi tok oss en tur til Marie, Aina si søster som også bor i Oslo. Ellers gikk dagen og på kvelden så vi en film på Aina si bærbar pc.
Mandag kjørte jeg henne til skolen og tok farvel, inntil videre hehe. Så nå skriver en trøtt sjåfør ett innlegg på denne bloggen, mja.
En ellers så grei helg har det våre. Nå bærer til work imårå.

2 kommentarer:

Lille blå sa...

Så flinke du e t å delta i bloggskrivingen Steinar... Bra at du kom dg fram å tebage t Oslo uden problemer. Kos dg i Oslo Aina. Snax

Anonym sa...

Bra innlegg d kæpten;) Nå har eg fått meg nett òg:)