onsdag 5. september 2007

September

Jepp, d har blitt ein nye måned. Eg lige høsten:) Då blir d så fint i skogen, åsså komme den deiliga friska høstluftå:)
Føle på ein måde at eg har våre her veldig lenge! Har blitt lesing stort sett kver dag, men eg har òg tatt meg fri og våre litt sosiale:) D trengs!

Må nevna soppturen me hadde på sundag! D va då Marie & Bjarte, Tone & Vegard, og Siri med verdens lydigaste toypuddel Pinni(trur eg huska rett navn på di) + meg, som drog opp t Sognsvann for å joina ein guida sopptur! D endte igronnen opp me at me vandra ront i skauen for oss sjøl, både på og udenfor stiane...! Øve myrer, ner bratte skrenter... Pinni vassa i lyng.. Me fant mesten ingen sopp, men litt blåbær og tyttebær! T slutt havna me på Ullevålseteren kor me hadde oss ein gode drikke-og kanelbollespisingspause:) Koselige tur altså!

Sånn ellers går dagane mine nå ud på at eg må dryppa øynene mine mod betennelse med antibiotika sånn annenkver time... Ganske stress! Afrika bringe altså både gleder og arbeid for meg... Hehe! Ikkje at ein ussel betennelse komme t å stoppa meg fra framtidige Afrikatura...! D eg komme t å huska fra mitt møde med helsevesenet i Oslo(les: legevaktå) e venting, venting, venting og forveksling av Lund'erer som medførte ennå marr venting... =oD

På fredag reise eg hjem med 15-toget. Ska bli godt å komma seg ud av byen for någen dager! Glede meg:)

Nei, eg må visst lesa litt t idag; reproduksjon ku.... Jada!

Gooood onsdag t dåkke adle!

4 kommentarer:

Lille blå sa...

Kjenne t den ventingå på legevaktkontoret ja... Har du fått betennelse nå ijenn? Ka har den med Afrika å jørr egentlig?

Anonym sa...

D e den eg fekk i afrika så ikkje har forsvunne ennå.. Huske du shoppingdagen våras på Village Market,då va jo øya mitt heilt rødt.. Fekk någe mod d rett itte me kom hjem, mn d varte ikkje lenge før d va tebage.. Så sånn e d!

Anonym sa...

hallohallo! kjekt å lesa på bloggen dokkas, hoho! navnå stemme di, ikkje verst altså:) hb det du snart blir friske i aua ditt!

Anonym sa...

håpe du kose dg masse hjemma:) nå har eg og karina nettopp hatt grøt...og lang kjøkkensamtale..koselig d..og så har eg våre på ikea...kjekt:) nå e d skulejobb...kjekt:) kos dg masse! klem klem