torsdag 10. januar 2008

Snøøøøøøøøøøøøøøø

Nå e d jammen snart helg! Denne ugå har gått ganske så greit på Hinna. Någen dager har våre rolige, andre har våre sykt travle! F.eks hadde me inne 12 katter samtidligt ein dag... Vanligvis pleie me max ha 6 katter innlevert... Så du kan sei me hadde nok å henga fingrane i fra morgenen av(de fleste blei typisk levert kl. 8 om morgenen og sko hentas ront 3...)
Eg har fått lagt inn venflon, bedøvt ner någen dyr, gitt medisiner, våre med på ein operasjon kor ei heile jurlist blei fjerna pga svulst osv... Så d har skjedd litt.

På tirsdag fant Steinar og meg plutseligt ud at me ville verme på helgetur t Røldal med någen SPOR-folk... Eg må sei eg e litt skeptisk, for eg ska t tannlegen imårå(fredag) halv 2 for å forhåpentligvis trekka ud litt visdom... Så eg hb d går greit, og at eg sleppe håveverk og sånn i ittetid;)
Satse på fint ver og gode skiforhold, hehe!!

God helg:O)

2 kommentarer:

Lille blå sa...

Jekk d bra hos tannlegen?? God tur t Røldal! Kosa dåkke kjempemasse.. Hadde vært kanonkjekt å blitt med dåkke, men eg får heller ta d ijenn seinare!

Anonym sa...

ja, nå e tånnå ude!D versta va igronnen di 4 timane eg måtte gå me lokalbedøvelsen ittepå...Sjølve trekkingå va jo øve på 30 sek:)