søndag 28. juni 2009

Ei flotte sommerhelg!

Lørdagen starta med ein tidlige frokost. Stod opp i 8-tidå... Va kogas varmt! Steinar va med Sveinung å vaska huset hans(les høytrykkspylte) og di begynte tidligt mens d ennå ikkje va for varmt ude. Eg tog någen småærend på Sandnes og besøkte mor og far. Di reiste på ferie på lørdag, og eg måtte ta imod diverse instrukser om søppeldunker, persienner og blomster. Eg fekk og tid t å sola meg i hagen før Steinar va ferdige med spylingå. Då reiste med ittekvert inn t Stavanger for å få med oss litt av Sandvolley VM! E jo litt kult at VM e her=) Me fekk gratisbilletta av far sin jobb... Va jo et konge vèr, og masse gode stemning! Me fekk sitt 2 norske kampa:) Jentene vant(hurray), mens guttane måtte se seg slått av Brasil. Men kjekt va d. Verdensmesterane fra USA fekk me og se. Dei slo Angola ner i støvlane... Itte kampane hadde me oss et Dolly besøg. Når me kom hjem på kvelden, pakka me litt, og "flytta" hjem t mor og far. Me ska bu her og passa Pus og hus heila neste uga mens dei e på ferie.
D e så kjekt at me endeligt har fått sommer:) Og heilt genialt at me bur her nå, så får me udnytta veret i hagen! Idag har me så og sei budd i hagen, bare solt oss og slapt av. Steinar har lest X antall Donald blader, mens eg har lest i ein roman. Herligt liv. Midt på dagen tog Silje og meg ein joggetur, men i denne vanvittige varmen kjente eg at d ikkje va d smartaste eg har gjort:P Men gjorde jo godt då, som alltid.
Siden d va så varmt, fant me fram vannsprederen. Den kjølte godt når me blei for varme, hehe:) Syns Steinar va litt festlige når han satte seg midt i sprederen... Såg ud som han hadde tatt ein dysj, så blaude blei an...
Pus har våre som et slakt heile dagen. Han koge sikkert i den tjukke pelsen! Burde kanskje vurdera å skrella av an pelsen...hehe... Her fant han seg godt t rette på Steinar si dyna:D

Ingen kommentarer: