lørdag 4. juli 2009

F-E-R-I-E

På torsdag fekk Steinar ferie, og på fredag fekk eg ferie! Herligt!
Fredag jekk eg hjem 12, så reiste med t Stavanger igjen og fekk med oss ein del kamper udøve dagen og ittemiddagen. Det va fullt liv og masse gode stemning i byen. Varmt og godt. Fine start på ferien:)
Idag har me solt oss, slapt av, nøde varmen. Steinar har òg fått vaska bilen, både innvendigt og utvendigt:) Skikkeligt digg med ferie altså!
Og nå nærme d seg og den o'store udenlandsturen våras for sommeren. Glede oss t d!
Ikveld e d duka for ISTID 3, med 3D og norsk tale. Eg e klar! D må òg nevnas at den kvelden me blei samen for 3 år og 3 mnd siden, va me faktisk òg på kino å såg ISTID, men då va d ISTID 2. Hehe!

Blei ingen bilder på dette innlegget. Har ikkje skjedd så møje som har hatt behov for å forevigas siden sist, så d får heller bli ein bere oppdatering itte turen våras;)

5 kommentarer:

Marita sa...

GOO TUR:)
Nyt d, d e så digg å ver på ferie! opplev masse og kos dokk maks:)

klem frå Oslo:)

Målfrid sa...

God ferie å god tur!

Aina sa...

takk for d! ska nydas maks ja=) Målfrid: trur kanskje d e mitt ikkje tekniska håve som e grunnen, men eg får ikkje t å legga inn kommentarer på bloggen dåkkas... kanskje du må legga ud ein bruksanvisning t meg=P

Lille blå sa...

God tur å kos dåkke masse :-) Snax om to uger!

Målfrid sa...

Hmm! Vel, la inn ein kommentar sjøl nå. Fyssta gonge gjekk d ikkje, men andra gonge gjekk d! Bloggene e vel bare litt treig i reaksjonen =) Nyt siste turdag du=)