søndag 13. september 2009

jepp

Fysst av alt må eg bare få gratulera Cristina og Bernt Ove med litle Sofia! Nå e dåkk blitt foreldre! Eg glede meg t å få treffe na i virkeligheden... På bildene av na såg d jaffal ud som hun hadde Cristina sin nase:D Hehe

I helgå va me + mor og far på Seland. Godt å komma opp der igjen. Aldri feil d:) Me spelte A-Å, yatzy, spiste god mad, solte oss, gjekk tur... kjekt!
Pusi va og me opp, så eg tog litt bilder av han...


*klø, klø*
Han e faktisk 11 år og 4 mnd nå! Begynne å bli ein gammale kar... Håbe han leve t an e 20!

Eg kom øve et veldigt kjekt blad på butikken, som eg bare MÅTTE ha! D ser sånn ud: Ska bestilla et prøveabonnement... sjøl om eg allerede i 12 år har abonnert på Hund og Fritid:)Glede meg sånn t eg forhåpentligvis snart ska få meg hund!

Ingen kommentarer: