lørdag 19. september 2009

Litt av kvert

Har ikkje fått lagt ut bilder fra avskjedskvelden for Leifus ennå, så her komme dei... D va ein veldigt koselige kveld, takk for besøget=)
Karen syns d va veldigt festligt å bli tatt bilde av...:P

Jorunn og Peddy

Sveinung og Leifus

Heeeile gjengen (minus fotografen)

I det sista har me styrt felt med å finna kjøleskab og fryseboks. Men nå e d i boks... Hurray hurray...

Va ein tur i huset i dag òg å tog ein kikk. D går stadigt framøve! Nå e trappå på plass, parketten begynne å bli lagt osv - kjekt! Steinar har begynt så smått med å pakka litt. Eg holde på å samle inn esker.
Veldigt fornøyd med badet, syns flisene(spesielt dei på golvet) e fine!


Her e gjestetoalettet med fersken farga vegg! Me fant ud at me måtte jørr någe litt annerledes med det rommet.... syns d blei tøft eg:) Resten av huset e eggekvitt.

Trappå e me og fornøyd me=)

Her ein dag fant eg ud at eg sko bygga hunden eg kjypte i bulgaria. D va sånn trebrett med brikker som du må bygga. Her e resultatet, hehe...

I går va eg på JESUSFEST på Universitetet. D va veldigt bra altså! Den berømte TV pastoren Egil Svartdahl talte, d va ein god porsjon lovsang, bønn og vitnesbyrd... Blei og litt inspirert av ein engelske gutt som hadde blitt leda av Gud t å flytta t Stavanger. Han tog utfordringen, og va komt t Norge for kun 2 uger siden. I løpet av dei få dagane hadde han allerede våre med å bedt for tilfeldige folk med ulige plager og skader i stavanger(som han traff på gadå). Mange av di blei helbreda! og her va d snakk om ikkje-kristne folk... Tenk at Gud sende folk på den måden! "Be, så skal du få..."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Huset ser knall koselig ut! Glede meg t å komma på besøg ei gong i framtiå=) MFH

Marit og Leif Thingbø sa...

Å! Dokke e goe. Huset ser veldig kos ud. Og bildene fra samholdet såg enda koseligare ud. Ser er såvidt gulkagå på bordet??? Lykke te videre med innflyttingå....Klem fra mor

Aina sa...

du ser rett, Marit:) Takk takk, blir spennande med flytting...

Målfrid: dåkke e velkomne kati som helst!