fredag 9. oktober 2009

Et nytt familiemedlem....

Den fysste firbeinte e i hus! Denne stakkars puselusen på ca 8 uger blei levert inn t oss i dag. Någen hadde fonne han langs veien, mest sannsynlig påkjørt. Ikkje godt å sei kor han hørre hjemma! kanskje han e dompa, eller kanskje han har greid å stikka av fra hjemma... Eg har uansett tatt han me meg hjem. Han har skader i bekkenområdet, har vondt der og slide litt me å gå, men veterinæren på jobb greide ikkje å finna någen brudd, så då satse me på at han bare e forslått! Så nå får han varme seng, mad, vatn og ikkje minst roen t å få sova skikkeligt ud.
Han har tydeligtvis hatt et hjem for han visste ka han sko bruga kattedoen t(et bra tegn!)...
Ska se om han blir bere i løpet av helgå, så får eg se ka så skjer vidare! Håbe han blir friske!

Någen så har et bra navneforslag?! må mesten få et navn=)

PS- eg syns eg har ein snille mann, så lot meg ta an med hjem=)

1 kommentar:

Målfrid sa...

d gjekk fort å bli dyreeier! Staakars liten... i alle fall fram t han møtte din omsorg! Du, den bloggen dokka e litt vrange. Han vil ikkje fungere på den bloggrollen me nylige oppdateringa!!!!!