torsdag 8. oktober 2009

Innflytting i Buhagen!

Nå har me flytta inn i nytt hus! Me flytta inn fredag og lørdag(2. og 3. okt.) Va heldige med veret på fredag, så d mesta blei vel i gronnen tatt då. Fekk god hjelp fra mor, far og Tyggi. Takk folkens!
Her ankomme flyttebilen, mor geleide han inn:)
Inngangspartiet
Legg merke t ka som va d fyssta inn i huset; tøflene mine... hehe...

Den nye husherren!
Badet. Fornøyd med det:)
Besøg av Karen og Sveinung:)
Stuå. Dørå t venstre e t kjykkenet, dørå mod høyre e t gangen, og dørå heilt t høyre e t bod under trappå(Veldigt praktisk)
Kjykkenet våras!
Loftstuå har fått boghyller fodle av hundebøgene mine, hehe... men foreløbigt ingen sofa der oppe.
Her sitte flyttegjengen og nyde pølser og brød og fyrstekaga itte ein laaange dag(fredag)!

Dørå inn t badet, og mac-hjørna
Nok ein dag att ende... Lørdagskvelden blei t Pizzabakeren, nam:)
Spisebordet og stoler endeligt ferdigt montert! Steinar holdt på med dette i 2 dager. Eg for min del forstod ikkje så møje av monteringå, så eg nøyde meg med å se på...

Takhvelvingen
TrappåVaskerommet m/biinngang
Me e veldigt fornøyde og har nå budd her i 5 netter. Og me sove godt! Eg har begynt å sykla t jobb, någe d e lenge si eg har gjort. Men d blir vel ein rutine d og ittekvert.
Velkommen på besøg!!

4 kommentarer:

Karen sa...

De va kjempekoselig å komma å se de FLOTTA huse dokkars! Dokk e heldige!Eg snakte lenge om kaffibenken din på kjøkkene når me kom heim...hehe.. ! ;) Ellers så trur eg at eg må begynna å sensurera dei der bildene som du legge ut! ;)

renate og kjetil sa...

fytti!!! det såg kanon flott ut!!!=) gratulere!! me komme å ser det i "real life" t helga!! glede oss=)

Målfrid sa...

Såg knallkoselige ut! FLinke hjelpefolk! BAre hundebøge i dei hyllene??? Skjønne godt Steinar må sitta i machjørna då=) god helg, me rydding å fiksing; regne me mye smådill gjenstår ei stund t kanksje?!

Aina sa...

Målfrid: nei, ikkje kun hundabøger, men 4 av "hyllene" e jaffal d... Åsså e der ein gjeng med album(eg har jo 5-6 bare fra hurdal!)... Det gjenstår fremdeles ein god del ting å jørr ja! i dag e TV'en på plass på veggen:)