søndag 31. januar 2010

Skihelg


Denne helgå har våre fine med nysnø=) D har blitt udnytta itte beste evne...
Lørdag va Steinar, Muni, Silje og meg på skitur i Brekko. D va veldig bra føre og kjekt å få på skiå igjen:) Muni sprang for harda livet i langlinå som va bunden t sekken min(hu sprang framfor meg altså - ivrige itte å ta igjen de to andre, hehe)
På kvelden va eg på Bogafjell på jentekveld. Kjekt å samlas igjen og se jentefilm(e lenge si nå)...!
På sundag fekk Steinar og meg nok ein skitur i Brekko. Denne gången ei litt lengre løypa, og uden Muni... (Hu fekk ein liden times tur i langlinå før me reiste).
Så har me besøkt farmor.
Så d har våre ei innholdsrike, sosiale og koselige helg!

Har dessverre ikkje tatt någen bilder i dag, men legge heller ud bilder fra Sirdal turen vår sist helg...
Muni som bakse i snøen...

Ein stooore isklump!

Sid ude i snøen!
"Hmm, ka e dette for någe?"

Ingen kommentarer: