onsdag 30. mai 2007

Pinsen

Ja, då va pinsen øve for i år...
Me reiste t Sirdal på fredag itte at me hadde våre på kino å sitt Pirates of the Caribbean(anbefales!)
Nøyd någen relativt rolige dager der oppe, samen med mor, far, farmor og pusi:) Stikkord fra helgå: diverse speling, kryssord, snob, tur, grilling, uteaktiviteter ++

På dette bilde hadde me akkorat vasst øve Ånå fra skogen på andra sidå.. Eg fant ein vei øve så ikkje va så smarte, va rett før eg fekk vatn i støvlane, hehe...
Mor i henge
køyå:)
Hvis dåkke ser dette skiltet, så e d altså rett øve bruå at me har "hytta"... Den fysste gården på venstre sida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så lite sol dokke hadde:) hehe..må bare få sagt at eg har blitt solbrent for fyste gong i år i dag:) armane mine lyse opp..sol heila døgne, og den varme og heila døgne..sjukt! veldig spesielt.. plana for sommaren? jobb?eller bare afrika?

Anonym sa...

Eg ska jobba 2 uger på dyreklinikken, åsså blir d afrika ittepå:) Ellers får me ta d så d komme...Eg solte meg i dag eg òg..men har ikkje blitt solbrent ennå, hehe! Så me har litt sol her og altså!