tirsdag 5. juni 2007

Sommeren inntar landet..

Jadå, d nærme seg me storskritt sommer, sol og ferie! Har fått smaga någe av varmen dei siste dagane, herligt! Ser fram t marr finvèr.
Nå har eg bare 1,5 uga igjen i praksis. Så ska eg jobba 2 uger ittepå med lønn:) Eg trives veldig godt på jobb ennå, men denne ugå har d våre ekstremt travelt. Føle eg spring ront heila tidå, og har liksom minst 3 ting i håve samtidigt. Men sånn e d vel bare! Imårå ska Pusi verme på jobb og få fiksa opp tennene sine, dvs eg ska ta tannstein på an, hehe...
Siden Steinar ikkje skrive så møje på denne bloggen, så kan eg jo jaffal informera om at han fremdeles leve i beste velgåande:P eller ka seie du Steinar?

Jepp, ikkje så møje nytt å fortella. Forresten så va me på jentetur på Moi og Evje på lørdag! Me va på hyttå t hu eina, åsså rafta me(les: dei andre) i Evje. Eg lekte fotograf og sprang langs elvekanten:) D va ein koselige tur jaffal!

Ha ei fine uga vidare og lykke t me dei siste eksamenane!

2 kommentarer:

renate og kjetil sa...

hihihihihi...eg må le.. tenke på dokk og den paien=)
Eg såg i oppskrifta, og JA d sko visst ver litt mel i den ja... hihihi..lurte dokk!!! Off nei, stakkars, dokk så sko kosa dokk.. Men eg skylle på ingrid, hu sa ingenting om det..
Det ska ver 200 g sukker, 200 g mel, og 150 g smør!! Så nå får du prøva igjen!!!=) denne gangen blir det jo garantert bra då!! hihi!!
Men d va jo litt latter.. trodde eg sko le meg i hel når steinar ringte!!=)
Ha ein fin dag!!

Anonym sa...

Lo litt eg åg ska eg sei deg!!(Holt faktisk talt på å krepera av latteranfallet mitt..)Men mange takk:)Ska prøva igjen snart...Nå har t og me Steinar kjypt seg egen paiform!Ikkje verst...