onsdag 14. november 2007

Arg...

Nå e eg LEIE av lesing!!! Føle at ting bare går rett jønå håve mitt... å så e d ennå 3 uger t eksamen, og masse marr så må puggas... Demotiverande, rett og sett!
Å plutseligt sko me levera inn et utkast av fordypningsoppgaven FØR jul... D e jo seriøst ingen så har tid å tenka på d før itte eksamen, og då e klassen spredt rondt for alle vinder i eksternpraksis... Teit opplegg altså! Jaja...
D va dagens frustrasjon:D

Sånn ellers sitte eg å vurdere om eg ska skaffa meg någen krøller i håret(såkalte permanente krøller)... Men eg e litt redde for koss d komme t å se ud... og ikkje minst slide d vel kanskje ganske møje på håret?! Någen så har erfaringer me d som har et råd på lur??:) Eventuelt någen andre som vil joina meg i krølleprosjeket..? Uansett...

-AL-

5 kommentarer:

renate og kjetil sa...

har hatt mi tid som krølltopp eg.. og det e jo alltid kjekt med ein forandring!! Kjør på du!! Vist steinar godkjenne det då?=)

Anonym sa...

Ja, krøller e kult! Men du må få deg någen halvstore krøller, ikkje sånne små. D e mitt synspunkt :)

Anonym sa...

Steinar har "advart meg" med at han komme t å kalla meg "sauen sin" eventuelt "geitå si".. Hehe...Men d e t å leva med:D Men eg har ikkje någe å sei når d gjelde hans hår, så då kan eg jørr som eg vil me mitt:)

Ja, eg tenkte helst på sånne litt store krøller-marr sånn bølger på ein måde...
E vel litt dyrt og kanskje... Men hadde våre så kjekt me ein forandring-leie av stritt hår som ikkje vil samarbeida!

Lille blå sa...

Bare jørr d du Aina, så kan eg åg vurdera d når eg ser kossen d ser ud på dg :-)

Anonym sa...

Silj:Du meine at eg ska ver ein prøvekanin altså! Mja, skeptisk...:D