lørdag 10. november 2007

JUL!!!!!!!

Eg e i JULASTEMNING!! Litt tidligt kanskje, men men... Savne bare snøen nå! Denne ugå har d snødd litt jma, og eg sko sååå ha våre der. Her snør d jo bare ingenting... Men d e kaldt her tross alt. Både ude og inne... På rommet mitt har d di siste dagane våre 18-19 grader. D e ikkje så møje altså. Jaffal ikje når eg ska lesa t eksamen og liksom konsentrera meg om ting. Sitte her me tri lag kler, ullsokker, varme kakao og beina trokke godt opp onna meg. Fekk fysst vedda denne her ugå at me måtte sjøl je beskjed t vaktmesteren om å skru opp varmen... hmm... Liden vits -om 11 dager e eg ikkje her lenger så alligavel;)
Igår va eg på min fysste kriktrening i år. D va kjempekjekt å ver tebage! Gode gang:) Har savna d i heila høst, men har ikkje hatt tid. Men nå når eksamenslesingå har begynt for follt, har eg nok ein tendens d å "unna" meg litt fritid for å holda ud lesingå, hehe:)

Glede meg t advent og jul, glede meg t ferie, glede meg t praksis på Hinna, glede meg t snø og ski, glede meg t å komma hjem... :)

Ha ein superduperkjekke lørdagskveld!

Ps Steinar: nå e d snart din tur t å oppdatera, hehe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mja skeptisk

Marita sa...

snø og julastemning..hehe...nja... eg e gla så lenge snøen e vekke, for eg vil sykla t skulen! og julastemningå trur eg komme når eg komme t tromsø, der d e mørkt, snø og nordlys:) d e meste for møje by her t å komma i julastemning..merkelig nok..hehe..gla du kose dg... klem klem frå naboen:)