tirsdag 6. november 2007

November=)

Begynne å bli litt lenge siden oppdatering nå. Eg skylde på at eg har våre hjemma i Sandnes fra onsdag t sundag. Og i går hadde eg ikkje nett her på Fjellhaug...
Har skjedd ein del siden sist. Siden eg va hjemma(les:langt vekke fra skulen)hadde eg d godt å lesefritt;) Stikkord fra hjemmabesøget e...
- Eg tog fly denne gången og d va faktisk 10min FØR tidå!
- avslapping
- Shopping
- Kino x2(premiere på fredag og halvprisdag på lørdag måtte jo utnyttas)
- Tur med Kine og Oskar(dachsen for dei som ikkje vett d)
- Litt bursdagsfeiring med familie, Steinar, farmor og tante.. Gule kaga slår alltid an-nam:)Legg merke t kor lige mor(høyre) og tante Dagrunn(venstre) e....
Bursdagsfeiring av Silje som bestod av kino, italiensk restaurant(anbefales) og åbent hus på Bogafjell=speling, jabbing, leging med Tarzan(pusen t Silje), snob og andre godsager..kjekt å treffa folkå igjen!

- Tur ront Stokki ein fine sundags formiddag:)
- Fårikål
- Flyet tebage t Oslo va litt seint, så eg va ikkje i seng før halv 1...
Ein store gratulasjon t adle novemberbursdagsbarn! E så mange av di at eg nevne ikkje navn, hehe=)

2 kommentarer:

Marita sa...

hehe..såg ut så du hadde ei kongehelg heima:) dobbel kino..kan kje huska sist eg va på kino eg..men d hørtes kjekt ut! Håpe du komme på møte i kveld..di e kongebra altså!!
Klem frå naboen i 4. etg:)

Anonym sa...

Tenkte meg egentligt på krik ikveld...:)