torsdag 24. april 2008

Våren e i luftå!


E d ikkje herligt! Eg nyde kvert sekund... Går så treigt eg kan t skulen, for å få ver mest mulig ude, hehe... Har såde ude i lunsjen kver dag.
Nå e d bare 1 dag igjen før eg reise hjem ein tur, glede meg! D e faktisk 1 mnd siden eg va hjemma sist. D e ganske lenge! Og eg har kun 3 uger igjen ittepå! Fantastisk.

Denne ugå har eg fått våre me på både kjekke ting, og mindre kjekke ting i praksisen... E f.eks ikkje sååå kjekt å vaska ner kaninrom og skifta på burå t 60 mus, hehe. Men eg har òg lert å ta blodprøve av rotter, mus og som nevnt før kanin og d e kjekt!
Virke generelt sett som om d e litt lide å jørr for di som jobbe der. E litt komisk. Jaja.

Eg vil benytta anledningen t å gratulera farmor me 86 års dagen igår! Dette bilde e fra julen...
Og t adle blogglesera: GOOOOOD HELG!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

digg me sol og sommar! nå dryppe regne ner i oslo...me andre ord, oslo e så deppa når du e heima, så då får me regn! nå e d straks møte her på fjellhaug..ska bli herlig å slappa av ein kveld! Bra heima? Når komme du attende?

Anonym sa...

hei! Eg kom sundag kveld, altså i går, hehe.. Va kjempedeiligt å ver jma! Men d regna nok der òg mja:P Så eg drog visst me meg veret t Sandnes.. Snakkes!
Aina