mandag 22. september 2008

Hallo

D har ikkje skjedd så møje siden sist. Men d ska skje møje framøve!
På torsdag reise eg(Aina) t Bergen med flaggruten. Ska besøga någen venner fra folkehøgskulen:)Eg har sagt at eg ska komma på besøg t di i flærre år, så nå va d jammen på tide...
Helgå ittepå ska Steinar og meg + ein gjeng t Gullingenområdet å jakta rypa... Dvs guttane ska skyda, eg ska bare henga meg på turen:P
Di to neste helgene itte der blir d faktisk litt ferie på oss begge:) Ikkje spør ka me ska finna på, d vett me ikkje ennå, hehe. Men d ska uansett bli gudd me ferie!
Så, sista helgå i oktober e d SPOR weekend. Eg for min del tar turen t Hurdal på den årliga volleyballhelgå. Glede meg!

Nå e d bare 45 min t eg begynne på jobb. Så eg må vel snart gå...

Me sjåast!

1 kommentar:

Anonym sa...

go tur t bergen:)
eg sitte og jobbe me oppgave.. men d e ganske interessant! og så e d snart oppgaveuka så då ska eg heim og måle e å ver ferdig t eg reise heim så d blir mest mulig ferie! litt ferie i alle fall:) kos dg vidare på jobb, begge to:)