torsdag 2. oktober 2008

Bergenstur

Litt treige oppdatering her, men alligavel...
Denne gla'jentå va hovedgrunnen t at eg tog turen t Bergen: Me jekk samen på Hurdal Verk folkehøgskule for 3 år siden...(Føles ud som at d va i går...)
På fredagskvelden tog me ein spontane fjelltur t Ulrikken! D va heilt mørkt, vind, og ikkje minst skodda, men ingenting kan stoppa oss når me får ein idè! Rimi hadde fremdeles åbent og der hadde di hodelykt. Fjellbuksa og gode jakke hadde eg pakt me meg, for eg vissta at me Anna Kristin e d ikkje trygt;) Kjekt va d... Videre i helgå va me ein tur i byen kor eg hang litt med Cristina, d va òg veldig koseligt sjøl om d bare va snakk om et par timer:) Her står hu i byen: Lørdagen va me i Salem og traff flærr Verkinger, blant aent desse:Marius og Martine(eg jekk med Martine. Marius jekk et aent år) Og her sitte Eirin og Anna Kristin:

Hvis någen lure så tog eg flaggruten, dvs BÅT, når eg reiste. D kan faktisk anbefalas, va kjekt når eg hadde ei gode bog me meg!
Takk for ei super helg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

kozy....d e nåe eget me hurdalfolk=) nå e kjolen min å fotografen okka au i boks....så nå får du komma me nåen punkte t så eg kan fylle opp itte deg =)

Anonym sa...

hehe, d e bra=D D nesta blir vel å finna ud ka farga/tema og blomster du vil ha. Og Evt dress t Thor Helge...?! Eg har ikje komt så langt på desse punktene då, men eg kjypte ein bog om Bryllup i Bergen, hehe...
-AL-

Anonym sa...

farge e igrunnen bestemt den.... kanskje d får bli dress....