søndag 16. november 2008

Nintendo Wii....

Steinar og meg va på besøg åss Silje i går kveld. Der fekk me prøva wiien hennas!
D va jo kanonfestligt, men d va og slitsomt og stressande alt itte ka me prøvte på, hehe=)
Eg må innrømma at yogaen ikkje va heilt mi greia, likte bere slalåm å sånn. Men Steinar jore d veldig bra på yoga:P
På bildene onna ser dåkke Steinar som drive me, ja nettopp Yoga, og Silje som rokke rokkering!

Me komme gjerna igjen å teste ud marr Silje...=D

Så va d blitt sundag og ude blåse d ganske kraftigt. I dag e me invitert t farmor på ittemiddagsbesøg. Så blir d SPOR i kveld. E kjempelenge siden eg va på SPOR sist, så d blir kjekt!

Sundag 16. november ja....D betyr at d e nøyaktigt 6 mnd t bryllup... D e og ganske så nøyaktigt 6 mnd siden me forlova oss, så nå e me vel halvveis gift;) D går jaffal framøve, eg glede meg. Men fysst glede eg meg t advent, pynting, julegavehandel, lys, baking, strikking, hjemmekos, gløgg, juletrehogging i Sirdal, familiebesøg og alt d andra som julen bringe med seg:)

Ha ein flotte sundag!

1 kommentar:

Lille blå sa...

Dåkke vett korr wiien e så d e bare t å komma :-) Eg må sei d at d va fantastisk nydelige bilde du hadde tatt av meg. Eg tror folk lure litt på ka måte eg rokke på når eg har armane t værs.. hehe..