tirsdag 11. november 2008

Tirsdag

I dag e d tirsdag igjen.
Tirsdagane har eg fri=)
I høst begynte eg me ein tradisjon på tirsdagane. 
Tirsdagane har 2 "must" som må gjørs så langt d lar seg jørr...
Det fyssta e ein joggetur. Kaffor ikkje benytta fridagane t litt mosjon. D e rett og slett herligt!
Det andra e at eg lage middag t Steinar, sånn at eg får øvt meg på å, ja, rett og slett, laga diverse middaga... Har 3-4 kokebøger som blir flittigt brukt t det formålet. D e jo bare 6 mnd t eg faktisk blir kåna og då e d jo greit å konna litt...=D
Idag har begge "mustå" blitt innfridd. Snart i allefall... I dag jekk joggen rundt Stokki. Og t middag i dag står kyllinggryte med tomat på planen. Bon apetit!
Egentligt e d ein t ting som e standard på tirsdager... D e Jakten på kjærligheten!
har blitt heilt hekta hehe!

6 kommentarer:

renate og kjetil sa...

flinke du e!!! tippe steinar digge det!
tenk bare 6 måner igjen... d går fort! glede meg!!=)
kos deg med bonderomantikken!!

Karen sa...

De hørtes ud som någen kjekke tirsdagar!! :) Eg e forresten åg blitt hekta på bonderomantikk.. hehe.. ;) 6 mnd e kje lenge! Spennande tider! :)

Lille blå sa...

Imponerande.. Eg tar jerna imod litt middagstips å oppskrifter :-) tiå går jammen fort, men eg glede meg t alle bryllupå neste år :-) Satse på jogging ijenn i helgå ein gong då?!

Anonym sa...

jepp, ka me lørdag formiddag?? åsså kan me stikka t kvaddå ittepå?

Lille blå sa...

Ka e formiddag for dg? Eg må innom t Bjarte ein gong mellom 12 å 3 jaffal.. Ska me jogga stokki elle stokkavannet?

Marit og Leif Thingbø sa...

Du e jammen flinke... Steinar får ei dugande kåna, eg e ikkje bekymra for någe i så måte. Dokke e kjekke. Lykke t Aina. Det e flott å sette seg mål her i livet. Glede oss te mai. Ukene går fort nå. Men me treffes jo om ikke så lenge SMIL. Ha ei god helg då. Knib fra svigers i TZ