tirsdag 9. desember 2008

Å jul med din glede, del 2

Mja!
Litt oppdatering på gulvet. Det er en mental påkjenning å skifte gulv, men ting ser lysere ut nå.

Fall til ro å kjenn.. Det er rikt, viktig å takka at me få sova

Sponplatene er nå lagt oppå det gamle sponplate gulvet og jeg entret min inngang i går kveld, var det lagt parkett på halve stuegulvet, mja. Mandag`s morgen kom sponplate folket uanmeldt kl. 0700, eg sendte de på døren. Lørdag`s morgen kom de også tidlig, denne gang kl 0800. Da de så at jeg lå å sov gikk de fort ut igjen. De kom tilbake kl 11, men da ringte de på.
Bli sittende, med ska ikje drøya det ut.....

Neste gang jeg gjør dette, flytter jeg ut. Komfyren er enda ikke tilkoblet, så jeg spiser middag etter avtale med diverse folkegrupper, mja. Den tenke eg satt som ei kula den ja.
Jeg håper de blir ferdig før helga, listverk og dør karm til soverom må på plass, men må justeres etter at gulvet mitt ble 15mm høgere. Vel det er snart jul, 3x hipp, 3x hurray.
Det hev ei rosa sprunge...

2 kommentarer:

Lille blå sa...

D e voldsomt så du pynte t jul Steinar.. hehe.. Ikkje så kjekt akkorat når sånne ting står på, men d blir forhåpentligvis mye bedre enn d va før når d blir ferdig..

Marit og Leif Thingbø sa...

eg e enig med lille blå. Temk så kjekt og flott det blir når det er ferdig. Opp med hodet gutten! Me har nettopp hatt julemiddag her hos oss sammen med prestestanden her i Katesh. Alle tiders. I mårå skal eg finna de varmaste klærne jeg har og beg å pakke....me har 28 grader på dagtid! glad i dokk. mor