søndag 7. desember 2008

Må vel skriva et par ord før eg tar kveld...

Siden sist så har leiligheden i Rossalandtunet fått nytt golv(ikkje parketten altså, men et lag sponplader onna), do dørå va plutselig vekke, men e nå på plass... E møje rod og ikkje særligt triveligt, så når d blir ferdigt ska d feiras! Hehe...
Lørdag va eg på Lapphundtreff på Hellestø. Der va der masse finske lapphunda og ein svenske lapphund. E søde hunder=) Konklusjonen e vel igrunnen at eg må venta med hund t me har fonne oss et hus/større leilighed med hage... Så då e d bare t å "be strong";)

På kvelden va d julebord med klinikken. Me hadde d hjemma hos Aud, og d blei gode gang, som forventa...=D

Sundag blei ein rolige dag, men Silje og meg fekk oss ein aldri så liden joggetur ront Stokki, med bakketrening opp t bogafjell...Tungt!
Ittepå va Steinar og meg på "date", dvs me va ude å spiste på italiensk restaurant, mmmmm=)
Kvelden blei runda av me litt ticket to ride-speling og håndballkamp.
Så då e d vel bare t å lada opp t nye uga.

3 kommentarer:

Anonym sa...

heia:)
lenge si sist nå:) ser ut så alt e bra me dokke:) alt bra her og..snøen ligge i oslo og e kje svart øvealt, så d e litt fint:)i mårå e d julevask og shopping:)digg:) KOmme snart heim, ska dokke møje t sirdal i julaferien då? klem

Anonym sa...

ps..glømte å skriva navne mitt..hehe..marita her..hehe

Anonym sa...

snø e så koseligt, satse på ein kvide jul! Kati du komme hjem? Me reise ikkje t sirdal någe i julen, udenom ein tur t helgå nå for å hogga juletre=)