tirsdag 20. januar 2009

Facelift=)

Følte d va på tide med ein liden endring i utseende t bloggen...
I dag nyde eg fridagen min.
Hadde tenkt å levera inn adle desse papirene som ska t folkeregisteret i forbindelse med bryllupet, så eg kjørte t hoveveien, der så folkeregisteret låg når Marie gifta seg...
Men der va der selvfølgeligt bare kommunalteknikk nå. Eg fatta ingenting. Reiste hjem itte å ha shoppa litt ark og ting og tang. Søkte på gulesider og diverse sider. Aha! Di har flytta t Stavanger! Grrr... Siden eg verken har tid eller giddå nå, får eg ta d ein aen dag. Typisk...
:D

Ha ei fortsatt flotte uga!

4 kommentarer:

Marita sa...

di papirå ja, me sendte di t stavanger, fant ut d va d enklaste..hehe..og me fekk svar veldig fort, så nå har me prøveattest her, heilt sprøtt å holda den altså! hehe..
herlig me fridag då..men ska kje klaga..har studiedag onsdag og torsdag eg så...hehe..

klem klem

Anonym sa...

Hei!

Me sendte det bare me og. Enig med Marita her, at det va det enklaste :)

Anonym sa...

kanskje eg og bare sende de då, hehe=)hvis eg finne adressen... Men e d någen av dåkke så vett om eg trenge någe marr enn Melding om navneendring for å få nytt ittenavn? Lurte på om eg måtte senda inn någe marr skjema på d...?

Anonym sa...

du trenge ikkje jer meir nei trur eg. Eg sendte d inn samen me di andre papirå, og så trur eg d går automatisk frå kjerkå når dokke e via direkte t di. Me fekk ein prøveattest i svar, så ska den underskrivast av vigsler, og så trur eg han sende den inn..me satse i alle fall på d..hehe...kanskje du blei klokare, kanskje ikkje..hehe..