tirsdag 27. januar 2009

Selandhelg

Me tog oss ein tur t Seland i helgå som va. Eg hadde planer om å få testa langrennskiå... Vett ikkje om Steinar i utgangspunktet hadde så store planer om d, men:P
Me fekk jaffal slapt godt av, og samtidligt fekk me oss ein skitur på Feed Skiarena og ein spasertur i området. Någen omganger scrabble, Ticket og yatzy blei d og!
Denne helgå hadde eg veldigt dillå på frukt. Så eg fortærte nok litt marr enn eg burde, hehe. Men d e jo ikkje d versta ein kan få dillå på uanz.
Her e me på skituren. Det snødde heila tidå... Hadde oss ein kopp kakao før me avslutta turen. Koseligt... (ikkje alltid liga lett å treffa når eg tar bilde sjøl, hehe)

Dette bilde e tatt på vei opp t ei bru som me kalle Ole Brumm bruå... E mesten ein obligatoriske tur når me e i Sirdal. Hehe. Hadde me hatt me akebrett konne me har ronne ner igjen, d hadde våre digg d!Kom ikkje hjem før seint sundag kveld. Måtte jo se håndballkampen fysst... Og d va syykt spennande! Heia Norge altså!
Va godt å komma seg vekk litt, men så va d plutseligt på an igjen med jobb og kverdag.
T helgå kan d henda me tar ein tur i trekket hvis veret blir bra! Satse på d=)

2 kommentarer:

Lille blå sa...

Ser lovande ud for veret foreløpig.. Hb d blir trekktur :-) Eg e sååå klar.. D einaste problemet viss veret blir veldig bra e alle køane.. Jaja.. Snax på joggeturen imårå!

Målfrid sa...

Såg koselig ud! TH e i Sveits å kose seg....trur der e litt mær snø der? Men det vett vel du me din alpeerfaring ? =) Eg holde me Steinar.... Koffar ha plana om å testa langrennsskinå når ein kan gå på beinane?
Eg kose meg forøyeblikke me planetane i galaksen. Tema verdensrommet for andre klasse di neste to ugene!Me snakkes plutselig! Anbefale forresten å la fruktå bli t fruktsalat=) gjerna me hakka sjokolade oppi! D e ikkje feil å ha med som "lunsj" når klokkå nærme seg hal tri å veiledningstimane ikkje he begynt.