tirsdag 15. desember 2009

Dag 2 som hundeeier!

Muni lige faktisk veldig godt å mosa seg under dette skoskabet i gangen! Sid ligge på sidå å fylle med...(På bilde våkna akkurat Muni) Katten lige godt buret, antageligt bere enn Muni jørr...
Men hu sove der hu og! Ein særdeles genial stiling:)
Eller ka me å sova med terrassedørå? Har du stjåle Sid sin plass, hmm...
I dag tog eg med meg Muni på bussen ner t Sandnes. Så va me innom langgt og klinikken. Så nå har hu fått vaksine, chip og ormekur. Greit å få gjort d. Va og ein svipp innom farmor, men hu va ikkje hjemma. Men Muni fekk jaffal testa heisen! Så me har rett og slett våre ude på sosialisering. Hu går ganske fint i båndet òg:)
Fram t i dag så har eg sove på madrass med sidå av buret hennas, sånn at hu sko føla seg trygge, og sånn at eg konne gå på do med na hvis det blei for gale. Men i nått ska eg altså flytta opp igjen på soverommet. Hu e flinke t å holda seg om nettene. Så nå e d på tide å la na ligga aleina...Blir spennande å se koss d går...

3 kommentarer:

Beate sa...

Så nydelige hund altså! D e godt hu har deg te å ta seg av na :o) Ser ud så du har kontrollen! Bra at hu ikkje va redde katten og omvendt. Kos deg videre som hundeeier :o)

Aina sa...

Ja, hu e kjempesøde:) E travelt med både kattunge og valp i hus, men koseligt og!

Cristina sa...

Nydelige e hu! Tippe du kose deg nå, Aina!:-D