mandag 14. desember 2009

Spennande helg!!

Lørdag begynte kjøreturen mot Utvik kl.07.30. Silje og meg på tur! Me kjørte langt, og lenger enn langt. Innom Bergen i et forsøk på å se pepperkakebyen, men gav opp - det va ingen parkeringsplass å finna! Fint ver heile dagen:) Me bytta på å kjøra så d jekk veldig bra. Ca.8 om kvelden va me framme i Utvik i Stryn(sogn og fjordane).. Damå på det fyssta bilde e søsterå t hu eg kjypte Muni av. Hu sko og ha ein av valpane i kullet(hu lysa på bildet). Muni og meg:)
Hurra - endeligt hundeeier!
Silje storkoste seg med valpane!

Sundag morgen va d snø både i luftå og på bakken - skikkeligt julestemningsver!
Muni klar for avreise... Mu va kjempeflinke i bilen. Sov mesten heile veien.
Huset i Utvik kor me øvenatta
Sundag va me innom broren t Silje i Bergen og så besøkte med Elin og Bård på Fitjar! Va hjemma i 22 tidå om kvelden, så d blei ein lange dag på tur.
Om nåttå la eg meg i stuå på sidå av buret t Muni. Jekk i gronnen ganske greit. Måtte bare lufte na ein gång. Hu greie heldigvis å holda seg lenge om gången;) Og hu tisse ikkje i buret, så d e jo fint!
Idag sov eg litt lenge, åsså har eg lekt med Muni heile dagen så langt. Nå har hu akkurat "slokna", så kanskje eg kan få gjort någe aent nå, hehe.
Blir spennande å se koss d går vidare!
Forresten så jekk møde med Sid ganske greit syns eg. Ser ikkje ud som Sid e redde for Muni heller.





1 kommentar:

Lille blå sa...

Ska sei du hadde lagt ud et vakkert bilde av meg.. offameg! Takk for ein kjekke tur.. Tippe Muni blir ein perfekt hund. Virka jaffal veldig snill så langt.. Savne den andre valpen litt eg :-)